ADELINA OUTSOURCING Sp. z o.o.

Tomasz Kolbusz - Prezes Zarządu

Z Agencją Pracy PERSONALIS Sp. z o.o., współpracujemy od początku 2016 roku, tj. od uruchomienia przez grupę kapitałową ADELINA CALL CENTER spółki w Polsce, a tym samym pierwszego w Polsce należącego do Call Center. Współpraca realizowana jest na kilku kluczowych dla nas płaszczyznach.
Pierwszym działaniem, jakie zleciliśmy firmie, jako wstęp do współpracy była rekrutacja pracowników biurowych, z czego firma wywiązała się bez zarzutu, a co było wstępem do szerszej współpracy.


W chwili obecnej najczęściej korzystamy z umowy pracy tymczasowej rozszerzonej o produkt „wypróbuj i zatrudnij”. Takie działania pozwala nam pozyskiwać pracowników nie wiążąc się z nimi w pierwszej fazie współpracy. Korzystając z umowy pracy tymczasowej możemy skutecznie redukować koszty związane z falowością biznesu, a warunki współpracy pozwalają nam wybierać do pracy w naszej spółce tych najlepszych. Agencja dostarcza nam w największej ilości pracowników Call Center. Pomimo że współpracujemy ze sobą stale przy każdym zleceniu ustalane są wymagania, jakie stawiamy pracownikom do nowego projektu, czas rozpoczęcia i realizacji projektu tak by zachować jak najniższy wskaźnik rotacji pracowników.


Mając na względzie nasze doświadczenia, współpracę z Personalis Sp. z o.o. możemy z przekonaniem polecić tą firmę, jako godnego zaufania partnera świadczonego usługi na najwyższym poziomie.